SESI PERSEKOLAHAN 2017 BERMULA

Bermulalah rutin harian yang sibuk bila anak-anak sudah memulakan sesi persekolahan 2017. Cuti persekolahan 2016 yang sebulan lebih ni, pantas sangat berlalunya. Terpaksalah tempuhi semula kesesakan lalulintas di Kuala Lumpur. Adus!


Along Izz menginjak ke darjah tiga. Dah besar anak sulung aku ni. Kejap sahaja rasanya. Dalam fikiran, masih ingat perangai keanak-anakannya di darjah satu. Emmm, sampai sekarang dia masih keanak-anakan!

Angah Izz pula akan memulakan sesi persekolahan di Tabika Kemas yang baru. Tabika Kemas Flat Sri Wilayah sebelum ini sudah ditutup. Yang baru, Tabika Kemas Wirajaya 1 dan 2. Jauhlah sedikit lokasinya berbanding tabika lamanya.

Selamat memulakan sesi persekolahan 2017 ye, anak-anak!

2 comments:

  1. Kan??sekejap je rasa cuti sekolah ni..Anak saya mandi laut masa awal cuti tu, hitam nya tak hilng pun lagi..hahaha,.

    ReplyDelete
  2. Itulah. Kalau gelap sebab ke pantai tak hilang tu, memang kejap sangatlah tu cuti skool ni. hehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Followers

Google+ Followers

Like Us

Babab.net Blogged.my