RASA NAK MARAH JE DENGAN STAPHYLOCOCCUS

Apa pula Staphylococcus tu? Pandai-pandailah korang google ye. Aku cuma nak bagitahu yang anak aku kena admit wad sebab Staphylococcus ni. Tu pasallah aku rasa bengang je. Mujur bakteria, kalau orang, dah lama aku sebat. Huhuhu.


Itu keputusan ujian darah anak aku yang diambil minggu lepas. Ambil dari Central Line. Patutlah demam berulang-ulang. Kadang-kadang sampai menggigil anak aku dibuatnya. Ni, tunggu pulalah keputusan ujian darah yang baru.

Dilema betul jadi anak TPN (Nutrisi Parenteral) ni. Kejap-kejap, infections. Apa boleh aku buat? Takda apa. Tahulah doktor nak selesaikannya.

Betullah doktor pernah kata “takde cara yang betul-betul boleh elak jangkitan". Memang pun. Duduk rumah, pun kena infections. Duduk wad, pun kena infections. Habis tu, nak duduk mana?

Apapun, aku doakan anak aku lekas sembuh dan lekas pulang ke rumah. Inshaa Allah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Followers

Google+ Followers

Like Us

Babab.net Blogged.my