ABPBH 29 HAMBAR

Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke 29 hambar. Dari mula, sampailah tamat, apa yang aku nak respek kan? Tema pun hashtag #Respek, kan? Ermm .. namun ada 2 perkara yang aku ingat pasal ABPBH29 ni. 

Abpbh ke 29

Satu .. semasa slot Tribute to Allahyarham Adnan Abu Hassan tu. Bukan ketiga-tiga penyanyi, cuma nyanyian Liza Hanim yang betul-betul buat aku senyap sekejap. Menggamit memori tu. Nyanyi pula lagi "Getaran Cinta Dijiwa", alahai .. serius lentok aku! Lama giler tak dengar lagu tu.

Dua .. semasa gandingan Ziana Zain dan Siti Nordiana tu! Tak sangkal, memang terbaik. Kalau lah gandingan ini nyanyikan lebih sikit lagu .. 

Gandingan Ziana Zain dan Nana, meletop!

Oklah, aku tambah satu lagi. Semasa Zulin Aziz "jadi" Kak Ogy tu, memang lucu rasa. Itu sajalah ABPBH29, hambar pada aku.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Followers

Google+ Followers

Like Us

Babab.net Blogged.my