PICU KE WAD BIASA, AKHIRNYA.

Berada di wad ICU sejak 5 Oktober lagi, tempat yang aku rasa benar-benar susah nak dijangka keadaannya. Alhamdulillah, pada hari Jumaat yang mulia ini setelah 25 hari adik Izz disini, doktor sudah beri kebenaran untuk adik Izz dipindahkan ke wad biasa. Betapa hati ini gembiranya mendapat perkhabaran itu. Syukur padaMU Ilahi kerana makbulkan doa-doa kami semua. 

Adik Izz kini diletakkan di Wad KK4, Institut Pediatrik. Dari jauh lagi bila adik Izz nampak pintu wad KK4, dia sudah tersenyum. Allahuakbar, betapa adik Izz juga tidak sabar-sabar untuk keluar dari wad ICU. Kini, adik Izz diletakkan di hadapan sekali memudahkan keadaan adik Izz dipantau oleh doktor dan jururawat wad berkenaan.

KL Butterfly Park
Hari-hari mereka bertanya, "bila boleh tengok adik?".
 
Masih berpuasa, dengar-dengar adik Izz akan mula 'feeding' susu minggu hadapan. Harap adik Izz akan semakin sembuh selepas ini dan boleh pulang ke rumah. Along Izz dan angah Izz pastinya orang yang paling gembira kerana mereka dapat bertemu dengan adik mereka. Dan adik Izz? Semestinya rindukan abang-abangnya juga. 


1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Followers

Google+ Followers

Like Us

Babab.net Blogged.my