Post Top Ad

LAGI KEAJAIBAN BUAT ADIK IZZ

Assalammualaikum . . .

Allah sayangkan mu adik Izz. 

Aku lihat mama Izz menitis airmatanya. Aku lihat opah Izz juga turut menitiskan airmatanya. Betapa terusiknya hati mereka dengan khabar yang didengar. Merekalah dua insan yang bersusah payah menjaga adik Izz siang dan malam berganti-ganti. Maka harapan mereka melihat adik Izz sembuh lebih besar dari semua perkara.

Kasihnya dan sayangnya Allah pada insan yang bernama Muhammad Izzsyraq Azraq lebih daripada kasihnya dan sayangnya kita semua kepada adik Izz. DiberiNya kepahitan, digantikanNya dengan kemanisan yang memberi makna yang sangat besar dalam kes adik Izz.

Keputusan ujian 'Contrast' adik Izz telah diketahui selepas para doktor pakar mengadakan mesyuarat pada petang tadi. Usus kecil adik Izz didapati tidak mengembang namun telah menunjukkan yang ianya memanjang. 

Berapa panjangnya tidak didedahkan dan hanya akan diketahui melalui pembedahan.

Sabarlah dengan ujian yang diterimamu adik Izz

Oleh itu, dua 'plan 2015' iaitu pembedahan mengembangkan usus dan pembedahan memanjangkan usus yang dirancang sebelum ini akan ditukar dengan 'plan baru' dimana ia akan difikirkan nanti. 

Alhamdulillah! Allahuakbar! Terima kasih kaum keluarga dan rakan-rakan yang tidak putus sejak dari awal bersama-sama mendoakan adik Izz.

~ Doktor sendiri akui yang belum pernah usus memanjang, biasanya hanya mengembang. Siapa sangka, kan? Sama-samalah kita semua menanti apakah 'plan baru' doktor pakar. 

Inshaa Allah!


4 comments:

  1. Salam kenal sahabat...

    Dugaan dr Allah tu...moga terus kuat n moga adik izz cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. follow dari group kelab blogger.salam ukhwah.

    ReplyDelete
  3. Wassalam @sham. Terima kasih, mudah-mudahan dimakbulkan doa tuan. Inshaa Allah

    Wassalam @salmiah.

    ReplyDelete
  4. Assalam papa izz,
    allahuakhbar
    lahamdulillah
    moga Allah berikan kesembuhankepada izz
    AMIN

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!