Post Top Ad

Putuskan Hubungan

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

Owh, hujan sesaje dan banyak plak eksiden pepagi nih!
Alhamdulillah Wa selamat dari ape2 yg tidak diingini...Syukur!

Okeh, back to title k...xmo merapu...
Skang nih banyak cara nak putuskan hubungan
Wa fokus pada kapel je r...
Kalau pd pasangan da kawen sah2 depa da serasi
(walaupun de secebis yg tidak...kih3)

Berikut beberapa cara yang lucu untuk putuskan hubungan:

Bye bye...tak heran pon! Kita lagi hensem dari Bieber

Kat tempat awak duduk tu le saya kesat

Mesti le I laugh, da macam beruk bile you jump tuh

Ai ade Galaxy Note, saja sorok takut you terasa yg bb bold you outdated

I bukan nak yu sakit je, tapi kalau buley, bile dekat ngn ai, yu mampos terus

memang yu hot, tapi muka huduh! kah3

Awak pon tak solehah cam ustazah pilihan

tapi sy cemerlang, da convert biasiswa dah pon...awak je tak tau

Nih yang paling best! kah3
Ala, yu pon ape kurangnya...xcukup inci! kah3......


p/s : bengong je kan? apepun tu sume saja2 aje!....jangan ade yg marah!....(Semalam tengok game Thomas, cam haram je si Hafiz tuh kan? memang jem klu tengok dia main)....

sumber : internet


Followers Wa ke 300, Wa topup RM10.00 Kih3!

12 comments:

  1. yang last tue yang plg lucu haha

    ReplyDelete
  2. muahaha!!!!! memacam alasan kalu dah nak brake tu kan.....

    ReplyDelete
  3. @maszmadi bese r kalau dah taknak tuh!...1001 alasan sbnrnya...cuma xupload je

    ReplyDelete
  4. Syukur Alhamdulillah.Jazakallah.
    Semoga anda dimurahkan rezeki.Amin.

    ReplyDelete
  5. Siapa yg dpt menduga rezeki kita kan?

    New Entry ” Rezeki Di Pagi Jumaat ”

    ReplyDelete
  6. @Encik Suami thanx ade nama dalam entry tu! he3...eh, td no celc or maxs?

    ReplyDelete
  7. celcom.tue no wife tau.saje bg kat dia.syg bini la katekan.khi..khi..khi.

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!