Post Top Ad

Tanda-tanda...|

Salam 1 Malaysia...

Anda ada masalah MENTAL?
Konpom xdek sape nak mengaku, kan?
Meh sini Wa kasik tau sket
Tanda2 anda menghadapi masalah........MENTAL

PERTAMA : Anda sentiasa hadapi masalah untuk bangun tidoq

KEDUA : Tengkuk anda sentiasa rasa sakit dan susah nak pusingkan kepala

KETIGA : Rambut anda sentiasa kusut masai pas mandi walaupun gunakan syampu terbaekk

KEEMPAT : Kepala anda sentiasa rasa pening spt ada di awangan

KELIMA : Berat badan terus meningkat mendadak wlupun dah usaha nak kuruskan badan

KEENAM : Sentiasa rasa letih yg amat sgt dan sntiasa mengeliat

KETUJUH : Sentiasa rasa fikiran terlalu sempit

KELAPAN : Sentiasa rasa diri tu terlalu 'kecil' dan selalu dipermain2kan

KESEMBILAN : Boss selalu marah ngn anda

KESEPULUH : Sentiasa basah kuyup bila kuaq lunch wlupun berpayung

KESEBELAS : Sentiasa dan selalu rasa penat yang amat sangat

KEDUABELAS : Sentiasa rasa diri tuh tersepit

KETIGABELAS : Sentiasa merasa kehadiran 'tetamu asing'

KEEMPATBELAS : Sentiasa rasa spt nak demam dan selsema serta kepala rasa panas

KELIMABELAS DAN AKHIR

"SENTIASA MERASA......KESEORANGAN DAN MERASA AMAT TAKUT.......SEPERTI ADA SESEORANG DI DALAM RUMAH.......HE.......HE.......HE......."



p/s: Ilustrasi kucing xmenandakan yang depa sakit mental tau! Kih3



6 comments:

  1. Ai suka semua gmbr gmbr kucing tu!!! Bukan bermaksud ai pun mental ? hihihi

    ReplyDelete
  2. kah3...kucing2 yu cmtu tak perangai?

    ReplyDelete
  3. uish...bahaya ni.saya dah start ada tanda2 tu.aiyaa

    ReplyDelete
  4. @aReLaN klu dah ade tanda2 tuh, eloklah bersedia...kah3!...

    ReplyDelete
  5. semua kucing semua comel. hahahahaha. buat aku gelak sengsorang, seisi ofis dah lunch :)

    ReplyDelete
  6. @Rapunzel Cikilolo kalau gelak sorang tuh pon tanda2 mental jugak tuh! myb item no 20 kot! HA3

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!