Malaysia | Rumah Terbalik

Kat Malaysia ader Rumah Terbalik?...
[29/02 - 04/03 : Wa KURSUS]- see on 05/03(iklan)

Biaq betoi??...Tapi memang betul le...
Rumah terbalik nih didirikan kat Tamparuli, Sabah...
...dan bukannya di belakang rumah anda...
Oh, kempunan Wa nak tengok...
Kenapa la buat kat Sabah tu...
Buat la kat Semenanjung Malaysia ni...
Jadi sesiapa yang tak dapat pergi...
Layan je la gamba rumah terbalik ni...


Cantik la pulak rumah ni...ia dinamakan
The Upside Down House in Borneo !

Kalau la malam-malam Wa ternampak rumah terbalik camni...
Wa terus jer panggil ni rumah hantu kot...


Kalau jatuh la meja ngan kerusi atas kepala aku...
meninggal terus dah kat situ...


ni pulak kereta...kalau jatuh...jangankan meninggal...jadi Pizza dah Wa...
kaya bebeno ya, siap letak kereta Kancil lagi...
try le letak Alphard ker...ader brani?

Jadi sesiapa yang berdekatan ngan rumah terbalik ni
boleh la singgah di Tamparuli, Sabah
...ni peta dia...


Harga : Dewasa RM18,
Budak (bawah 12) and pelajar berpakaian uniform RM5,
Kanak-kanak (below 3) Percuma.
Promosi untuk pemegang I/C hanya RM10 je...



Teringin le pulak nak pergi...harga da murah tu...tapi, tiket 'flight' ke sana lak mahal...kah3...cam xbalik modal je...de tak 'homestay' cam tu kat Semenanjung?

p/s : Umpama tidoq atas bumbung bersiligkan lantai...


4 comments:

  1. Tunggu promo AA la.. hihihihi

    ReplyDelete
  2. hmmm... bln 5 dgn 6 gua ade ke sabah... nak ke g tgk la... hehehe...

    ReplyDelete
  3. promo AA wa g sorang je kot...bley? he3..maqis: g r tgk..betul ke?

    ReplyDelete
  4. walaupun sya org kk, tpi blum penah lgi pgi cni..nk terjah la nnt cuti ne..

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Followers

Google+ Followers

Like Us

Babab.net Blogged.my