Post Top Ad

Surat 'DIA' Untukku

Salam Readers!
Sedang Wa godek2 e-mel, 
Wa terjumpa 1 surat dlm 'cabinet' Wa!
Wa tak sure whether this letter for Wa or not!
Eh, of coz le surat untuk Wa (da e-mel Wa,kn?)


Salam...



Apa Khabar??? lama tak citer...dapat baby lelaki kan???? tahniah...Alhamdulillah sumanyer selamat. Sy akn sentiasa doa awk n famili sentiasa dirahmati n diberkati Allah SWT. 



Apa yg berlaku antara kita sy nk lupakan segalanya...sy dah leh terima kenyataan awk yg sy dah ditinggalkan n dipermainkan.sy yg terlalu bodoh...sy dah pun maafkan awk atas segala apa yg awk dah lakukan.Just skrg ni antara awk n Allah. 

Bertaubatlah n mintak ampun padaNya. Sesungguhnya dia Maha Pengampun n Maha Penyayang. Sy sentiasa brdoa awk akan berubah. Sy yakin awk akn jadi seorg suami n ayah yg baik. Tiap manusia melakukan kesilapan...mcm tu jugak ngan awk n sy. 

Alhamdulillah sy semakin dpt menerima kenyataan. Sy nk mulakan hidup baru tanpa menoleh kebelakang lg. Walapun awk da buat perkara tak baik terhadap sy. Sy terima n sy juga harus terima...semua ni atas kelemahan sy sendiri. Sy yg harus kuat sebenarnya dlm memilih jalan baik atau sebaliknyer...



Ini Pengalaman pertama n sy dapat belajar dari kesilapan ini. Sy akan pastikan peristiwa sama berlaku untuk kedua kalinyer...n sy akan lebih berhati2. Terima kasih atas kasih syg awk yg pernah awk beri. Mungkin ia palsu pada awk tapi tidak pada sy n ketika tu sy rasa amat bahagia atas kasih syg awk tu.



Terima kasih!!!



Tak ada dendam sikit pun di hati sy terhadap awk n keluarga. Sy akan sentiasa mendoakan kesejahteraan awk n famili. Harap Silaturrahim antara kita tak putus sebagai seagama n se islam.Sy redha atas apa yg berlaku.



Kim salam pelok cium kat baby awk yek...

Semalam Wa order PHD aje untuk dinner!
Coz Wa ngn Family skang amalkan
"TEBIAT TAK MAKAN NASI WAKTU MALAM"
(Agaknya, inilah baby yg dimaksudkan untuk dipelukcium tu?
Ke pelokcium baby yg nih? rasanya xkot?
(umah Wa xmerasa KEMAS dek kerna 2 hero yg ala-ala raksasa nih)



p/s: Ini cerita dulu2! Hanya Wa dan 'dia'! Biarlah rahsia! (Ilustrasi penulis)

7 comments:

  1. Tak makan nasi tapi makan fastfood... same je der. hihi

    *WOW! Kekasih lama...cm teruk je pempuan ni kene? yu buat ape huh??* HAHAHA

    ReplyDelete
  2. br smlm je we all layan fastfood ieda! besenye juz mkn biskut cicah teh o je! xpon, petang b4 maghrib da pekene mihun sup! Skg we all hubby wife nk jg bdn! (br 3 minggu)

    ai xbuat ape2 pon! ai juz................KAH3

    ReplyDelete
  3. wow... teruk u mainkan die... u dah gunakan die.. habis madu sepah u buang bersepah2... i hate u too... kohkohkoh...

    ReplyDelete
  4. hampeh careno! ngengada! dah nama ilustrasi penulis! jeez! delete post le! kah3...

    ReplyDelete
  5. owhh... ade tulis ilustrasi penulis ek... tak perasan lak... lain kali besor sikit tulisan tu... kahkahkah...

    ReplyDelete
  6. amboi..kesian nye dak pompuan tu..

    p/s : kesah betoi ke kesah dongeng..huhu..:P

    ReplyDelete
  7. dongeng ke drama! bley? kah3...nak bukukan wt novel le! moga laris cm ombak rindu

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!