Post Top Ad

Kau Tolak Cintaku

Wa baru putus cinta,

So mood Wa kurang baik hari ni!
Maaf kalau kata2 Wa menyinggung perasaan!
Tapi kerna hati Wa sakit, Wa da tak heran, tak peduli!

Sampai hati dikau buat Wa begini...
Wa cuba untuk bertahan men'cinta'i dikau
Dikau tak tahu betapa lukanya hati Wa ini
Wa terima PENOLAKAN dikau

Wa tau yang Wa salah kerna mendekati dikau
Wa tau yang Wa takkan dicintai oleh dikau
Wa berharap sangat untuk mendapatkan cinta dikau
Tapi, takde kah sedikit harapan dikau untuk Wa?

Wa sudah cuba untuk melupakan dikau
Tapi hati Wa semakin mengingati dikau
Wa tak tau bagaimana untuk melupakan dikau
Mengapa dikau berikan Wa luka ini?

Wa dah tak terdaya untuk berkata apa-apa
Hati Wa sudah tertutup untuk insan lain
Andai saja dikau mengerti
Wa akan tetap menanti dikau

Inilah Dikau yang Wa maksudkan (Farah Lee)!...Wa  amat kecewa! Apa kurangnya Wa smpaikan dikau tolak cinta Wa?
Apa lebihnya Ally berbanding Wa? Wa xdpt terima hakikat! Wa benci...benci...benci...

Cerita mimpi Wa...dalam mimpi pun terlepas, apatah lagi realiti...TAHNIAH Ally dan Farah Lee atas pernikahan korang! Wa xdatang sbb Wa tak sanggup melihatnya! Semoga berbahagia selamanya! Sobs...sobs...sobs!




p/s : cerita ini hanya ilustrasi Wa aje! Wa sayang Wife dan Anak2 Wa....(Ally akad nikah 2x, tapi Wa akad nikah 5x beb!)


Cite Ally Nikah (KLIK)


11 comments:

  1. eleh!...asyik sume org 2/3x je! better ai wat rekod1 kih3

    ReplyDelete
  2. Tahniah gak wat pengantin baru ally n farah....

    ReplyDelete
  3. kecewa sy tau! huhuhu...

    keh3

    ReplyDelete
  4. aku pulak sedih ally dh nak kawen. haha

    ReplyDelete
  5. olololololo...klu kita da msg2 sedih, kita kapel b2 aje! kih3

    ReplyDelete
  6. tahniah buat ally n farah lee..

    tahniah jugak buat org yg lafaz 5x tu.. rekod tu bro.. haha

    ReplyDelete
  7. Hahaha. Kena terima kenyatan bro. Dah jodoh diorang. Anyway, Ally & Farah Lee sangat sweet :)

    ReplyDelete
  8. 5x tuh rekod ka? kah3...member wa ilek je 9x...Wa xdpt pecah rekod dia lagi!

    ReplyDelete
  9. hahahaha..... nebes sgt ler tu gamaknyer..

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!