Azam? ermm...

APA AZAM KAMUORG PD THN 1432HIJRAH INI ???

:: G.E.D.I.K ::  tag aku lg? 
hehehe...thnx!...
kt ats tuh, aku bold n besorkan ape yg dia tny aku...
aku de ramai member bernama Azam ni..tp aku lupe ade bpe org..(eh, rs merepek lak)
Sbnrnya azam aku thn baru nih xbanyak coz nti byk sgt yg xtercapainye...
sdgkn yg b4 pn dlm list2 yg aku buat, hny 1 je tercapai 
iaitu nk bg pangkat pd Farish (pangkat 'abang') he3...
So, thn br ni, my mission is to have my own house...
duit da simpan byk2 ntk deposit..kah3...itu je le azam aku...
aku target Teres 2 Tingkat je! coz itu je termampu (mampu ke?)...
klu x dpt jugak, aku target Apartment... 
ha, gedik! da terjawab,kn? 
sbnyrnye byk, tp tu aku kasik azam paling paling paling UTAMA... 

2007 : target kete (tercapai), target kawen (pun tercapai)
2008 : 1st baby (tercapai)
2009 : 2nd baby (tak tercapai) he3
2010 : 2nd baby (still xtercapai, coz 'new-comer' due Jan 2011) 
2011 : house (tguuuu) 

p/s : teringin nk tau bibit2 percintaan gedik bile ek?

2 comments:

  1. Haha !
    ai pun incoming gak ..
    tp xtau thn biler ??
    wakakka!!

    ReplyDelete
  2. kah3..xpe2!nti bile da coming, ko plak xmampu nk bertahan sbb beratur!

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Followers

Google+ Followers

Like Us

Babab.net Blogged.my