Post Top Ad

::Angkara RM50.00...alahai!

aaaaaarrrrggghhhhh! huhuhu! adessssss~ mcm2 jadik. En. A woiiiiiiii~ (babak-babak tbabas)

En. E (17/04) : Ko lah pnca aku kne pnjm somebody!!!ko igt ko je ke yg pndah umh?aku pn nk kne byr mcm2 lg..ko nih mmg teruk!!!xplh, mgkin ni pngajaran!tp ko jgn lupe, ko pn x slalunye sng!adiosss. E

Keesokannya : (amboi, lama beno nk reply ek)..

En. A (18/04) : Eh ape ni E.sampai nak maki2 kerana rm50.bkn aku x byr,aku cuma lmbt dpt byr.aku x ada gaji E.kad atm aku yg gj masuk ada pd money lender.tak kan rm50 yg aku pinjam sampai ko jadi papa kedana?kalau ko nk bunga ko ckp je brapa,mgu dpn aku dpt duit elaun tangung keja aku byr kat ko.tp jgn smpai maki mcm ni.klu ko x puas ht kte jumpa la kt opis!aku kesal pnjam dgn ko,bek ank2 aku kebulur hr tu E.truk aku x sampai            ank dara org mcm ko.ada bini,tp           pmpn lain smpi bdk tu                               dn bhenti keja.aku truk pnjm rm50 je dgn ko tp x truk mcm ko           .ko xpuas ht 22hb aku jumpa ko!kita tgk langit tinggi ke rendah!ko dh bikin panas E!klu aku masih dpt merangkak blk,sume keturunan ko pupus E.aku org swk agi idup agi ngelaban!jgn krn 50 tu ko buat alasan mcm2.

dah mcm aku lak bhutang ngn dia(ape jenis le!) ade lg nih..bderet sms dia.

En. A (18/04) : Aku nk jmpa ko 22hb ni.klu btl aku jd punca ko pnjm org,ko bwa org tu skali.tp ko jgn nk putar cite E,kalau ko pnjam kt org lbh dr aku pnjam ko,pecah kepala ko!

En. A (18/04) : Jgn krn rm50,ko akn rugi db KESAL SEUMUR HIDUP KO E!

kepala aku lak nk dipecahkannya!mmg xsedar diuntung mamat nih..Eh, ade lg le!

En. A (18/04) : Aku x nk bnk in.aku byr by hand.kalau ko jantan kita jumpa one by one kt ip    !

aku pn reply le coz bgn je tido nih sms2 yg aku dpt..

En. E (18/04) : Eh, ade kredit rupenye??? Pelik gak apsal b4 ths snyp aje?? Emm, xkesah le ape2pn, pndai pnjm pndai byr...nk pnjm jnji mcm2, nk byr pn mcm2 jnji gk ke? Dunia o dunia...

En. E (18/04) : Emm, aku pnjm ko ke?

pg td dia pn reply n respons...lama,kn?

En.A (20/04) : Jgn kerek E.x pe,ko tgu je nt.ada kdt ke x ada bkn mslh ko.tp ko ingat E,lau ko ada butuh 22hb jumpa kt hq.jgn tahu            maz je!ko ckp pe nk ckp E.kalau ko nk duit,dtglh!

En. E (20/04) : Ye,aku da lupe darjat aku yg aku ni PENGHUTANG!butuh aku bkn ntk ko,so ada aku kesah?

En E (20/04) : Lupe lak,emm knape 22hb?xley hr ni/sok ke?

smpai disini jer...senyap cm biase le dia..rsnya 2hr lg ade le reply dia...hampeh, pantek mamat nih..pnjm duit org, tp ugut org laks..ptt r ramai xnk pnjam dia..aku yg bkn kwn dia(juz knl2 je) jugak yg dia nk pnjm..ms pnjam merayu2, last2 ini jdnye?

3 comments:

  1. sabarlah abg.nanti dia akan dapat balasan juga.orang mcam itu, memang banyak di dunia ni.tapi, abg pesan ngan dia, cakap dengan 'sial@ perempuan xbermaruah tu, jangan pandai2 buat cerita.tunjuk anak dulu, kita mbil dna betul ke x anak abg.dah dia yg suka hti bg 'anu' dia pada lelaki, lepas tu merayu-rayu suruh orang jadi pak sanggup.xke bodoh namanya?syg doakan biar dia masuk neraka terus.

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah bro

    pening bila membaca sms tu, saya langsung tak faham apa apa sebab saya memang tak pandai mengeja macam tu. Belum sempat belajar lagi.

    jemputlah ke www.alidyangonslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 14, 2010

    hah??x sangka ek...

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!