Post Top Ad

jom tong-tong 'main' perempuan malam ini

i sedang berjalan di tepi pantai semalam bila i dengar dialog seperti ini.

A : weh aku sangap la malam ni.nak cari pompuan.
B : cari je la.ape susah.
A : takde duit nak sewa.
B : jom la tong-tong.
A : orait.

begitulah lebih kurang perbualan lelaki2 terbabit
i was like.. "erk..what the fuck man!?"
rasa macam mahu saja sound mereka di situ.
tetapi malu juga sebab ramai orang.
berdasarkan rupa mereka i boleh agak yang mereka tu masih budak sekolah lagi.
ape nak jadi la dunia sekarang.
siap boleh kongsi duit nak main perempuan.
c'mon. are you kidding me.
sudahlah miskin.
nak juga buat dosa.
i geram betul lah.
takde maruah.
eeeeeee!!!!

2 comments:

  1. jom tong-tong gi siam.....wahahahahhaa

    ReplyDelete
  2. hahahah..tny r megat2 lain setuju x?

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!